منوی دسته بندی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حد نصاب لازم برای ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

برای آزمون ارشد وزارت بهداشت سال ۹۹ ، ۱۱ اطلاعیه صادر شده که هر کدام حاوی تغییراتی برای کنکور ارشد وزارت بهداشت بوده اند، اطلاعیه شماره ۱۱ در رابطه کسب حد نصاب لازم و موارد موجود در روند ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته ھای گروه پزشکی سال ۹۹ می باشد که در ادامه توضیحات کامل در اختیار شما قرار داده می شود.

حدنصاب ثبت نام ارشد علوم پزشکی
به اطلاع متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ میرساند:
١- بر اساس مصوبه سیزدھمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره ھای تحصیلات تکمیلی مورخه ۹۸/۹/۳۰، در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ حد نصاب نمره علمی در ھر رشته گرایش در تمامی دانشگاهھا و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و ھمچنین دانشگاه آزاد اسلامی، ھیچ داوطلبی با نمره علمی کمتر از صفر ( نمره علمی حاصل از نمرات خام تراز شده) پذیرش نخواھد شد و حد نصاب نمره علمی بزرگتر از صفر در نظر گرفته خواھد شد.

برای سال ۱۴۰۰ در ھر رشته گرایش در تمامی دانشگاهھا و موسسات آموز عالی دولتی و غیر دولتی و ھمچنین دانشگاه آزاد اسلامی، ھیچ داوطلبی با نمره علمی کمتر از ۵ (پنج) ( نمره علمی حاصل از نمرات خام تراز شده) پذیرش نخواھد شد و حد نصاب نمره علمی حداقل ۵ با رعایت حد نصاب قانونی سھمیه ھا در نظر گرفته خواھد شد .

برای شروع ثبت نام، پرداخت ھزینه رشته اول الزامی می باشد در صورتی که داوطلب متقاضی شرکت در دو رشته امتحانی باشد، باید علاوه بر پرداخت ھزینه رشته اول، ھزینه رشته دوم را نیز پرداخت نماید.

در فرم ثبت نام، رشته اول که تحت عنوان گروه امتحانی رشته ۱ مشخص شده یعنی یکی از ۴ گروه جدول شماره ۲ دفترچه باید انتخاب شود. با انتخاب گروه، در گزینه بعدی رشته امتحانی ۱ فعال میشود که یکی از رشته یا مجموعه امتحانی آن گروه میباشد. و باید یکی از رشته یا مجموعه موجود در آن گروه را انتخاب نمود. در صورتیکه فرد ھزینه ۲ رشته را پرداخت نموده، گروه امتحانی رشته ۲ فعال میشود. که مراحل آن به ھمان روش گروه قبلی است با تفاوت که ۳ گروه باقی مانده نمایش داده میشود و در رشته امتحانی ۲، زیر مجموعه ھریک نمایش داده میشود.
تذکر مھم: در صورت نیاز به ویرایش ، این امکان وجود دارد که ابتدا گروه تصحیح شود و سپس رشته یا مجموعه.

۴- در صورت وجود مشکل در مورد ھزینه ثبت نام یا روند ثبت نام، یا وجود خطا در ثبت نھایی، خواھشمند است، داوطلب درخواست خود را صرفاً از طریق سامانه sanjeshp.ir قسمت تماس با ما – دسته بندی پشتیبانی سایت – به این مرکزاعلام نماید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *